Playa del Palma, Mallorca

Siandien priespaskutine diena Maljorkoje, ryt vakare isskrendam. Kelione dar nesibaigs, nes is Bremeno namo grisim tik pirmadieni.

Su siek tiek girgzdanciu Ford’u apvaziavom visa sala vingiuotais kalnu serpantinais, nuvaziavom prie visu salos izymybiu, o taip pat klaidziojome mazu kalnu miestuku gatvelemis, valgem paciose prabangiausiose salos vietose – su vaizdais i jura, salas, jachtas, o savo duonos likuciais paserdavom aplinkui jachtas plaukiojancias dideles zuvis (spejom, kad lasisas). Aplankem buvusi vienuolyna, kuriame kazkada gyveno Sopenas su Zorz Sand, buvome pozeminiuose Drakono urvuose, kur kartu su pensininkais klausemes valtimis pozeminiu ezeru plaukiojanciu muzikantu koncerto, dairemes nuo aukstos Formentore uolos i placiuosius vandenis, laipiojom menininku pamegto Deija miestuko laipteliais ir aukstyn-zemyn vingiuojanciomis gatvelemis, serem kalnu ozius pakelej auganciu krumu sakelemis, o vakarais klaidziodavom is vieno kalnu miestlio i kita, ieskodami veikiancio viesbucio. Cia beveik visi viesbuciai uzdaryti ziemai, o susirasti veikianti ir dar nebrangu ne taip lengva. I vieno viesbucio teritorija pro vartus mes buvome ileisti, o kai pasivaiksciojome ir neradome ne gyvos dvasios ir grizome prie vartu – sie buvo uzdaryti. Viskas atrode taip mistiskai: kalnai, tuscias kelias, naktis, apacioje – jura… Teko ropstis per tvora, gerai, kad automobili buvome palike uz vartu.

Rytoj zadame pasivaikscioti po Palma – Maljorkos sostine, nes skrydis tik vakare. O Bremene jau musu laukia biciulis Peteris. Iki!

2 komentarai(-ų) temoje “Playa del Palma, Mallorca”