Pabaigai – šiek tiek apie Budapeštą ir apie viską po truputį…

Jau namie, už lango lyja lietus. Paskutinės dienos, kurias praleidom Budapešte, buvo ypač šiltos.  Mes netgi maudėmės lauko baseinuose ir deginomės prieš saulutę!

Miestas milžiniškas ir reikėtų jame pabūti kur kas ilgiau. Vadinasi, dar atvažiuosiu. Mes tik spėjom pasivaikščioti šiek tiek, įkvėpti miesto kvapo, pasigrožėti Parlamentu iš kitos upės pusės, na ir pasimaudyti jau minėtuose terminiuose baseinuose bei pirtyse. O vakarais gerdavom vyną su pora, pas kurią gyvenom – dokumentinio kino režisiere Ester ir gitaristu Šandor. Buvo linksma ir įdomu, o ir labai skanu, nes Šandor – puikus kulinaras:)

Budapeštą dar reikėtų pagirti ir už labai patogų transportą. Vienas bilietas tinka bet kuriai miesto transporto priemonei vieną valandą, tad iki oro uosto galėjome nuvažiuoti už vieną eurą žmogui, nors važiavom su traukinuku, metro ir autobusu!

Reziumuojant kelionę, galiu uždėti pliusą – kelionė įvyko:) Įvykdėme beveik visą kelionės planą. Aplankėme keturias šalis (Rumuniją, Bulgariją, Serbiją ir Vengriją) ir keturias sostines (manau, Cluj-Napoca Rumunijoj galima užskaityti kaip sostinę, nors ir ne visos Rumunijos, bet bent jau jos dalies – Transilvanijos). Visą kelią tarp šalių ir miestų įveikėme autostopu. Jei neskaičiuosim Sibiu miesto, kuriame teko užtrukt dėl mano ligos ir Craiovos, kur atsidūrėme naktį nespėję pasiekti Sofijos, visur nakvojome pas vietinius žmones namuose.

Beje, galiu pridurti, kad lengviausia keliauti autostopu Rumunijoj, matyt todėl, kad ten tą daryti labai įprasta. Ten stabdydami automobilius užtrukdavom vos kelias minutes, tuo tarpu Bulgarijoj kartą stovėjome net dvi valandas.

Egzotiškiausio maisto prizą taip pat laimi Rumunija:) Ten Vilius valgė kiaulės skrandžio sriubą, aš irgi paragavau, fui.

Pigiausia šalis – taip pat Rumunija.

Brangiausia iš šių keturių – Vengrija, bet užtat jie turi sostinių sostinę Budapeštą.

Pasilinksminti savaitgalio vakarą skrisčiau į Belgradą (Serbija), o jei tektų rinktis kitą – tada Cluj-Napoca (Rumunija).

O kas žada praleisti Sofijoj vos kelias valandas – galim duoti žemėlapį, kuriame turim pažymėtą turistinio kroso maršrutą (ačiū, Emanuil :) ), su kuriuo per labai trumpą laiką bėgdami apžiūrėsite visas Sofijos įžymybes, spėsite pavalgyti ir išgerti labai skanaus vyno ar alaus viename mažame restoranėlyje – kurio nežinodamas vargu ar užtiktum – bei pasivaikščioti parke.

Paslaugiausio vairuotojo prizą įteikčiau porai, kuri naktį mus paėmė iš kolonėlės už maždaug 20 km nuo Budapešto ir nuvežė iki miesto, nors jiems buvo nepakeliui. Kai sustojo mus išleisti, juos iškart nubaudė policija (kaip supratau, ne vietoj įsuko į gatvę). Va kaip gyvenime nutinka, jie mums padarė paslaugą ir buvo nubausti. Turbūt jie daugiau niekada gyvenime neims “tranzuotojų”.

Tai tiek apie šią kelionę, artimiausiu metu dar sukelsiu nuotraukas, iki!

5 komentarai(-ų) temoje “Pabaigai – šiek tiek apie Budapeštą ir apie viską po truputį…”

1. ignas says:

Gerai jus cia!!!Kaip tikri studentai:)
    Super super super!!!

2. Aistė S. says:

Rūta, kaip visada buvo įdomu skaityti, gal šį kartą net gi pašykštėjai rašliavos :) baltai pavydžiu to laisvės pojūčio…šaunuoliai, drąsuoliai, linksmuoliai…lauksim sekančių kelionių :D

3. Rutele.lt says:

Ignai, tikrai kaip studentė jaučiausi :D Gal kiek net gėda… O gal ir ne :D

4. Rutele.lt says:

Aiste, nepašykštėjau rašyti, bet kai aplink gyvenimas verda, visada įdomiau jame įsimaišyti, o ne memuaurs rašyt… O kelionių tai taip, laukiam. Gal turit pasiūlymų? D

5. Laura says:

Labai idomus tavo blogas apie keliones. :) Idomu paskaityti kitu keliautoju ispudzius.